Type your search terms above and press return to see the search results.

E. komercijos tinklaraštis

5 patarimai, kaip sukurti efektyvų svetainės titulinį puslapį

Internetinės svetainės titulinio puslapio tikslas – pritraukti ir paskatinti lankytoją naršyti toliau. Tai tarsi Jūsų įmonės ir jos siūlomų paslaugų atspindys, lemiantis potencialaus pardavimo pradžią. Svarbu ne vien tai, ką žadate pateikti, bet ir tai, kaip sugebėsite tai padaryti. Pateikiame 5 esminius žingsnius, kuriais turėtumėte sekti, norėdami išsiskirti iš kitų ir užmegzti ryšį su potencialiu pirkėju.

1. Kurdami įvadinio puslapio turinį, visų pirma, atsižvelkite į 3 esminius aspektus.

a) Pagalvokite apie tai, kokios yra Jūsų įmonės pagrindinės idėjos, klientams siūlomo produkto ar paslaugų tikslas. Jei šią informaciją pateiksite tituliniame puslapyje, padėsite lankytojams greitai ir lengvai sužinoti tai, ką veikiausiai jie ir nori sužinoti.

b) Tituliniame puslapyje pateikite konkrečią ir aiškią informaciją apie Jūsų vykdomą veiklą. Trumpai ir aiškiai pateikta įmonės vizija lankytoją paskatins pasitikėti Jūsų teikiamomis paslaugomis ar parduodamomis prekėmis. Šiuo metu itin populiaru kurti trumpus šūkius, atspindinčius esminę informaciją apie įmonę. Tai itin trumpa ir konkreti informacija, todėl vartotojai ją įsimena ir gerokai greičiau su ja susitapatina.

c) Tituliniame puslapyje pateikite informaciją apie tai, kuo ir kodėl esate geresni už konkurentą – kuo būtent Jūsų sprendimai ir idėja išsiskiria iš kitų šios srities specialistų teikiamų pasiūlymų. Vėlgi stenkitės sukurti efektyvų, bet paprastą tekstą. Kartais poros žodžių šūkis gali sėkmingai perteikti pagrindines idėjas ir vertybes, sudomindamas lankytoją ir paskatindamas jį išsamiau susipažinti su Jūsų paslaugomis.

2. Sukurkite patrauklų ir neperkrautą svetainės dizainą

Lankytojui turėtų būti suteikta aiški prieiga, navigacija ir galimybė greitai ir patogiai naršyti puslapiuose, o visos siūlomos paslaugos kaip, pavyzdžiui, prekės įsigijimas internetu, turi būti pasiekiamos tiek kompiuteriu, tiek telefonu. Be kita ko, investuokite į profesionalų svetainės dizainą. Net ir puikiausios idėjos neteks savo vertės, jei nebus patalpintos į patrauklų vizualinį kontekstą.

3. Būkite dinamiški ir interaktyvūs

Žmonės geriausiai prisimena ne įvykius, o jų suteikiamus pojūčius. Dinamiškas ir nuo šiuolaikinių tendencijų neatsiliekantis dizainas – tiesus kelias rezultatyvaus internetinio puslapio link. Besikeičiančios skoningos iliustracijos, animacijos, video medžiaga ar kiti vizualai sukelia gerus, harmoningus jausmus.

Svarbu, jog kiekviena detalė būtų kokybiškai išdirbta ir pateikta tinkamoje vietoje. Tokios modernios priemonės kaip virtualios realybės ar 360 laipsnių turai – moderni priemonė prisistatyti. Be to, tai suteikia profesionalumo, šiuolaikiškumo įspūdį.

4.Užtikrinkite sklandžią navigaciją

Sklandi ir paprasta sistema lankytojui padeda greičiau rasti tai, ko jis ieško. Lengvai pasiekiamas meniu bei sklandus naršymas turėtų būti išskirti vizualiai, pasitelkiant spalvas bei kontrastą.

5. Tiksliniais veiksmais pritraukite tikslinius vartotojus (call-to-action)

Vienas pagrindinių Jūsų internetinės svetainės tikslų – ne tik pritraukti tikslinės auditorijos dėmesį, bet ir paskatinti juos pakartotinai sugrįžti. Vadinamieji raginimo mygtukai (call-to-action) skatina veikti, palaikyti pastovų ryšį su įmone, pavyzdžiui, prenumeruojant naujienlaiškį ar akcijinius pasiūlymus. Tokiu būdu galite užsitikrinti grįžtančių pirkėjų skaičių ir kurti lojalių klientų ratą.

Tinkamas laisvo ploto išnaudojimas, harmoningos spalvos, judantys vizualai, estetikos palaikymas – viskas turi didelę reikšmę. Pagrindinis svetainės puslapis sudaro pirmąjį įspūdį apie Jūsų įmonę, o šis neretai lemia, ar vartotojas norės sužinoti daugiau ir galbūt pasinaudoti Jūsų teikiama paslauga. Panaudokite šias priemones ir laikui bėgant tai neabejotinai atsipirks.

Apie autorių:

Daugiau kaip 15 metų vadovauja Synergy Effect komandai kuriant įvairaus sudėtingumo E sprendimus verslui: El. verslas, El. komercija, verslo procesų valdymo sistemos CRM, ERP, tarptautinės el. prekybos sprendimai. Nuolat savo žinias gilina rinkodaros, pardavimų, projektų valdymo ir web, mobile technologijų srityse. Turi sukaupęs didelę patirtį dirbant tiek su labai stambiu verslu, tiek su starup'ais.

Tomas 

Vilmanas

, CEO, owner

Naujausi straipsniai

Jūsų interneto svetainės vartotojų elgsenos analizė: kodėl ji reikalinga ir kaip ją atlikti

Kai galvojate, kaip efektyviai parduoti prekę ar paslaugą, itin svarbu iš pat pradžių puikiai pažinti savo klientą. Taigi, visų pirma, Jums reikės išsiaiškinti, kokia yra Jūsų tikslinė auditorija: paaugliai, dirbančios mamos, darželinukai, žvejybos entuziastai, verslininkai ar kokios nors konkrečios profesijos... Skaityti plačiau

6 žingsniai, kurie padės įgyvendinti bet kokį projektą

Galutinis rezultatas – bet kokio projekto tikslas. Jei projekto planavimui, įgyvendinimui ir procesų stebėjimui skirsite pakankamai laiko, Jums tikrai pavyks visus darbus atlikti kokybiškai, numatytu laiku ir už iš anksto numatytas lėšas. Visai nesvarbu, kalbame apie naujos svetainės, klientų duomenų... Skaityti plačiau

Visi straipsniai