Type your search terms above and press return to see the search results.

E. komercijos tinklaraštis

6 žingsniai, kurie padės teisingai pasirinkti internetinės svetainės dizaino kūrėjus (II dalis)

Manau, puikiai suprantate, kad, norėdami tapti sėkmingais konkurencingoje rinkoje, savo klientams turite pasiūlyti visa, kas geriausia. Internetinės svetainės dizainas ir jos funkcionalumas gali turėti įtakos ne tik tam, ar Jus potencialūs pirkėjai ras „Google“ paieškoje, bet ir realių pardavimų generavimui.

Tęsiame svarbiausių dalykų, į kuriuos reikėtų atsižvelgti (jei norite sutaupyti ne tik laiko, bet ir pinigų) renkantis internetinio puslapio dizaino kūrėjus, aptarimą.

Pirmą teksto dalį rasite čia.

4 žingsnis. Skirkite dėmesį kokybiškam svetainės turinio sukūrimui. Jei agentūra, kurią samdote, didesnį dėmesį skiria puslapio dizainui nei jos turiniui, dirbate ne su tais žmonėmis. Kūrėjai turėtų išsiaiškinti, kas yra Jūsų klientai, kaip Jūs dirbate ir pan. Svetainės kūrėjai turi žinoti, koks turinys bus joje talpinamas.

Ką daryti? Jei turinio kūrimą patikėjote tai pačiai agentūrai, visą šiam darbui reikalingą medžiagą ir informaciją (turinys tai viskas, ką talpinate savo puslapyje – tekstai, paveikslėliai, video įrašai) perduokite vykdytojams, susitarkite, kur ir kokia informacija turėtų būti patalpinta, koks turėtų būti svetainės medis. Vėliau dizaineris viską sudėlios į savo vietas.

5 žingsnis. Detaliai išsiaiškinkite, kokie yra agentūros įsipareigojimai Jums. Užsibrėžkite terminą (pavyzdžiui, 6 mėnesius ar metus), per kurį nuspręsite, ar teisingai išleidote pinigus. Norėti būti pirmam „Google“ paieškoje ar pritraukti kuo daugiau lankytojų neturėtų būti Jūsų vieninteliai tikslai. Ne mažiau svarbu, kad vartotojai aktyviai naudotųsi nuorodomis, atvedančiomis juos iš kitų puslapių, didėtų prekių ar paslaugų pardavimai, didėtų prekės ženklo ar produkto žinomumas.

Ką daryti? Prieš pradedami darbą su agentūra, išsiaiškinkite, ko galite tikėtis iš agentūros. Tinklapio kūrėjai turėtų suprasti Jūsų prekės pardavimo procesus tam, kad galėtų pasiūlyti efektyvesnius pardavimo būdus internete. Prieš nustatydami fiksuotą užmokestį už puslapio dizaino kūrimą ir vystymą, aptarkite visas darbo sąlygas. Be to, aptarkite galimą kainos kitimą proceso metu.

6 žingsnis. Susitarkite dėl strategijos. Gera tinklalapių kūrimo agentūra tūrėtų pasiūlyti aiškią, glaustą internetinio puslapio strategiją. Ji turėtų suteikti Jūsų svetainei autoritetingumo, tinkamo suderinamumo ir pasitikėjimo efektą. Turėdami aiškų planą galite išmatuoti internetinės svetainės efektyvumą ir padaryti sprendimus remiantis turimais duomenimis.

Ką daryti? Svetainės kūrimo pradžioje su agentūra aptarkite viso proceso ir pačios svetainės kūrimo strategiją ir terminus.

Nežinote nuo ko pradėti? Reikia pagalbos? Kreipkitės į „Synergy Effect“ profesionalus ir gaukite nemokamą konsultaciją!

Apie autorių:

Daugiau kaip 8 metus gilinasi web sprendimų srityje. Techninis išsilavinimas, programuotojo patirtis leidžia kliento poreikius paversti technine dokumentacija bei susikalbėti tiek su klientu "žmonių kalba", tiek su gamybos skyriumi, technine kalba.

Tomas 

Bikulčius

, Projektų vadovas

Naujausi straipsniai

Jūsų interneto svetainės vartotojų elgsenos analizė: kodėl ji reikalinga ir kaip ją atlikti

Kai galvojate, kaip efektyviai parduoti prekę ar paslaugą, itin svarbu iš pat pradžių puikiai pažinti savo klientą. Taigi, visų pirma, Jums reikės išsiaiškinti, kokia yra Jūsų tikslinė auditorija: paaugliai, dirbančios mamos, darželinukai, žvejybos entuziastai, verslininkai ar kokios nors konkrečios profesijos... Skaityti plačiau

6 žingsniai, kurie padės įgyvendinti bet kokį projektą

Galutinis rezultatas – bet kokio projekto tikslas. Jei projekto planavimui, įgyvendinimui ir procesų stebėjimui skirsite pakankamai laiko, Jums tikrai pavyks visus darbus atlikti kokybiškai, numatytu laiku ir už iš anksto numatytas lėšas. Visai nesvarbu, kalbame apie naujos svetainės, klientų duomenų... Skaityti plačiau

Visi straipsniai