Type your search terms above and press return to see the search results.

E. komercijos tinklaraštis

10 patarimų sėkmingai rinkodarai socialiniuose tinkluose

Socialiniai tinklai nuolat kinta, o jų svarba – didėja. Tiek socialinių tinklų vartotojai, tiek rinkodaros specialistai turi nuolatos prisitaikyti prie naujų dalykų. Taigi visi nuolatos turi sekti naujausias tendencijas. Pateikiame 10 patarimų, kurie padės suprasti, ką daryti, į kokias naujausias tendencijas atkreipti dėmesį ir ko vengti, kad Jūsų rinkodaros strategija būtų sėkmingesnė nei tikėjotės.

TAIP: personalizacija

Gebėti pritaikyti turinį vartotojui pagal turimą informaciją apie jo įpročius bei pomėgius yra ypatingai svarbu. Tai sutvirtina auditorijos ryšį su prekės ženklu. Turinys leidžia kiekvienam vartotojui jausti, jog į jį kreipiamasi asmeniškai ir siūloma tik jam pritaikyta patirtis. Taip pat šis metodas leidžia kompanijai pasiekti skirtingas auditorijas neprarandant savo prekės ženklo tapatybės ir efektyviau parduoti prekes ar paslaugas siūlant vartotojui tik tai, ko jam reikia.

NE: klaidingi skaičiai

Didelė klaida yra neteisingai pasirinkti skaičiai kampanijos efektyvumui matuoti. Dažnai suklumpama tobulinti rinkodaros strategijas ir siekiant pagerinti nereikšmingus elementus.

Keli pavyzdžiai galėtų būti tokie:

  • Vieta paieškos rezultatų eilėje. Tai būdavo svarbu naudojant interneto svetainių optimizavimą paieškos sistemoms (SEO), tačiau dabar kiekvienas Google naudotojas mato skirtingus rezultatus, o raktažodžių populiarumas turi didesnę reikšmę.
  • Apsilankymų skaičius: vien didesnis skaičius žmonių, apsilankančių svetainėje, negarantuoja didesnio pelno. Tai turi būti vartotojai, kuriems produktas pritaikytas, tuo produktu susidomėję ir svetainės turinio motyvuoti jį pirkti.

TAIP: mobiliojo ryšio prietaisai

Socialinių tinklų naudojimas mobilaus ryšio prietaisuose negali likti nepastebėtas. Šiuo metu egzistuoja 1.65 bilijonai aktyvių vartotojų profilių. Be to, kuo jaunesni naudotojai, tuo dažniau šiuose profiliuose jie apsilanko. Puikus socialinių tinklų mobiliuosiuose prietaisuose bumo pavyzdys – Instagram, sulaukiantis virš 300 milijonų vartotojų kasdien ir, spėjama, uždirbsiantis per 4 bilijonus dolerių 2017-taisiais.

NE: netinkamai formuluojami tikslai

Būtina žinoti, kodėl Jūsų kompanija daro vieną ar kitą projektą, nepasiribojant pelno ar didesnio vartotojų skaičiaus siekiu. Po kiekvienu veiksmu turi slypėti norima perteikti idėja. Užsibrėžti tikslai privalo tilpti į tam tikrą laiko tarpą, o progresas būti matuojamas aiškiais rezultatais.

TAIP: interaktyvumas

Vis daugiau prekės ženklų bei platformų, siūlančių vartotojams interaktyvias patirtis, supranta, kokią didelę reikšmę tai turi kuriant ir išlaikant auditorijos lojalumą ir perteikti prekės ženklo atstovaujamas idėjas. Žaidimai, konkursai, apklausos – visa tai subtiliai skatina tam tikrą vartotojų elgesį ir leidžia jiems pasijausti prekės ženklo kūrimo dalimi.

NE: naujovių baimė

Sėkmingos kompanijos visada dairosi geresnių idėjų. Per ilgai sukantis rutinoje su, pavyzdžiui, optimizacija paieškos sistemoms (SEO) ar kita tradicine rinkodaros forma, galima lengvai pražiopsoti finansiškai naudingesnes alternatyvas bei efektyvesnius būdus patraukti didesnio žmonių srauto dėmesį.

TAIP: gyva transliacija

Gyva video transliacija sparčiai populiarėja socialiniuose tinkluose. Tai leidžia kompanijoms tiesiogiai bendrauti su savo auditorija, taip įtraukiant juos į produkto kūrimo procesą. Įvairiais duomenimis, žmonės, žiūrėję video transliacijas, būna beveik du kartus labiau linkę pirkti produktą.

NE: per mažas biudžetas

Neadekvačiai apskaičiuotas biudžetas gali tapti klaida, priversiančia sumokėti kur kas daugiau. Per mažai pinigų dažniausiai reiškia, jog rinkos analizė per silpna, raktažodžiai nėra tinkamai parinkti, turinys nėra kokybiškas – tokia kampanija tikrai neturės ilgalaikio poveikio ir neatneš planuoto rezultato.

TAIP: virtuali realybė

Splash, Vrse, Vrideo ir kitos socialinės platformos naudojasi 360 laipsnių video galimybėmis vis dažniau ir meta iššūkį socialinių tinklų rinkodaros specialistams. Virtualios realybės technologija suteikia galimybę su auditorija bendrauti žmogiškiau, realiau, leidžia sukurti gilesnį ryšį. Spėjama, jog ši technologija ir toliau sparčiai sklis, neaplenkdama YouTube bei Facebook, taiga verta pasidomėti jos teikiama nauda.

NE: nepakankamas naujų kampanijų testavimas

Sunkiausia diena bet kokiai rinkodaros kampanijai yra pirmoji. Tinkamai pasiruošti galimoms kliūtims ir numatyti vartotojų reakciją leidžia tik sistemingas testavimas prieš paleidžiant kampaniją į viešąją erdvę. Būtina išbandyti visas detales – turinį, vizualinius elementus, raktažodžius – kad rezultatas būtų kokybiškas ir veiksmingas, kitaip nesėkmė praktiškai neišvengiama.

Apie autorių:

Daugiau kaip 6 metus analizuoja ir konsultuoja verslo klientų poreikius ir verslo procesus, projektuodama bei planuodama įvairaus sudėtingumo el. sprendimus.

Julija 

Jakubauskienė

, Pardavimų vadovė

Naujausi straipsniai

Jūsų interneto svetainės vartotojų elgsenos analizė: kodėl ji reikalinga ir kaip ją atlikti

Kai galvojate, kaip efektyviai parduoti prekę ar paslaugą, itin svarbu iš pat pradžių puikiai pažinti savo klientą. Taigi, visų pirma, Jums reikės išsiaiškinti, kokia yra Jūsų tikslinė auditorija: paaugliai, dirbančios mamos, darželinukai, žvejybos entuziastai, verslininkai ar kokios nors konkrečios profesijos... Skaityti plačiau

6 žingsniai, kurie padės įgyvendinti bet kokį projektą

Galutinis rezultatas – bet kokio projekto tikslas. Jei projekto planavimui, įgyvendinimui ir procesų stebėjimui skirsite pakankamai laiko, Jums tikrai pavyks visus darbus atlikti kokybiškai, numatytu laiku ir už iš anksto numatytas lėšas. Visai nesvarbu, kalbame apie naujos svetainės, klientų duomenų... Skaityti plačiau

Visi straipsniai