Type your search terms above and press return to see the search results.

E. komercijos tinklaraštis

2018 metų internetinės rinkodaros tendencijos

Interneto rinkodara neatsiejama nuo nuolatos besikeičiančios aplinkos. Socialinių tinklų milžinai (ir ne tik) nuolat rūpinasi savo platformų atnaujinimu, todėl visiems, dirbantiems internetinės rinkodaros srityje, ypatingai svarbu žengti koja kojon su naujovėmis. Norite išlaikyti rinkos lyderio poziciją ar tik pradedate internetinės rinkodaros verslą? Išnaudokite visas galimybes!

Trumpai apžvelgsime 2018 metų svarbiausias skaitmeninės rinkodaros tendencijas.

  • Video rinkodara. 2017-uosius būtų galima laikyti video rinkodaros lūžio metais. Ekspertų teigimu, 2018-aisias video rinkodara pasieks didžiules aukštumas, kuomet didžiausia dalis kompanijų ir verslų taikys šį būdą visais atžvilgiais norint užtikrinti ryšio su klientais palaikymą. Numanoma, jog video rinkodara jau 2020 metais užims net 80% skaitmeninės rinkodaros internete.
  • Dirbtiniu intelektu kuriami pokalbiai (angl. Chatbots). Vykdant internetinę prekybą, gana sudėtinga užtikrinti efektyvų ir operatyvų klientų aptarnavimą, nes atsakymų į klausimus laikas, neturint pakankamai žmogiškųjų išteklių, gali užtrukti netgi kelias dienas. Automatinės pokalbių skiltys suteikia galimybę realiu laiku atsakyti į tam tikrus pasikartojančius klausimus. Tai visiškas šių metų topas ir dirbtinio intelekto eros Lietuvoje pradžia.
  • Pasakojimas (angl. Storytelling). Dauguma kompanijų, norėdamos sukurti artimą ryšį bei pritraukti kuo daugiau naujų klientų, pasitelkia pasakojimą. Kai žmogus išgirsta istoriją, jis su ja susitapatina. Gebėjimas istorijos pasakojimu paveikti klientų mintis ir veiksmus šį būdą paverčia vienu pagrindinių internetinės rinkodaros priemonių. Istorijos pasakojimas turėtų būti naudojamas kuriant interneto svetainių turinį, naujienlaiškius, socialinių tinklų turinį.
  • Didėjančios reklamos kainos socialinių tinklų platformose. Siekiant sukurti ir išlaikyti ryšį su klientais, kompanijos pasitelkia socialinius tinklus. Tai tiesiogiai veikia ir reklamos socialinėse platformose kainas. Kompanijoms teks didinti reklamai skiriamas lėšas arba ieškoti kitų būdų, kaip pritraukti ir išlaikyti klientus.
  • Vartotojų kuriamas turinys. Ne paslaptis, jog vartotojai pasitiki vieni kitų nuomonėmis apie tam tikrą prekės ženklą žymiai labiau nei reklama ar žinomais žmonėmis. Vis daugiau kompanijų, norėdamos padidinti pardavimus, į pagalbą pasitelkia vartotojų nuomonę.
  • Interaktyvus turinys. Laikai, kuomet prekės ženklai tiesiog galėjo pasikliauti paprastų tekstų ar blogų paveikumu ir tikėtis didelio grįžtamojo ryšio, jau gali būti pamiršti. Nuolat augantys vartotojų poreikiai nulėmė tai, jog 2018-aisiais kompanijos, norėdamos pritraukti kuo daugiau naujų klientų, turi pasitelkti kuo interaktyvesnes formas – anketas, apklausas, video medžiagą.

Akivaizdu, kad šie metai ypatingi – daug daugiau vizualaus, interaktyvaus turinio, veiksmo socialiniuose tinkluose ir vartotojų nuomonės karaliavimas. Pasitelkite šias rinkodaros priemones ir kitus metus pasitikite su gerokai papilnėjusiu biudžetu.

Apie autorių:

Daugiau kaip 15 metų vadovauja Synergy Effect komandai kuriant įvairaus sudėtingumo E sprendimus verslui: El. verslas, El. komercija, verslo procesų valdymo sistemos CRM, ERP, tarptautinės el. prekybos sprendimai. Nuolat savo žinias gilina rinkodaros, pardavimų, projektų valdymo ir web, mobile technologijų srityse. Turi sukaupęs didelę patirtį dirbant tiek su labai stambiu verslu, tiek su starup'ais.

Tomas 

Vilmanas

, CEO, owner

Naujausi straipsniai

Jūsų interneto svetainės vartotojų elgsenos analizė: kodėl ji reikalinga ir kaip ją atlikti

Kai galvojate, kaip efektyviai parduoti prekę ar paslaugą, itin svarbu iš pat pradžių puikiai pažinti savo klientą. Taigi, visų pirma, Jums reikės išsiaiškinti, kokia yra Jūsų tikslinė auditorija: paaugliai, dirbančios mamos, darželinukai, žvejybos entuziastai, verslininkai ar kokios nors konkrečios profesijos... Skaityti plačiau

6 žingsniai, kurie padės įgyvendinti bet kokį projektą

Galutinis rezultatas – bet kokio projekto tikslas. Jei projekto planavimui, įgyvendinimui ir procesų stebėjimui skirsite pakankamai laiko, Jums tikrai pavyks visus darbus atlikti kokybiškai, numatytu laiku ir už iš anksto numatytas lėšas. Visai nesvarbu, kalbame apie naujos svetainės, klientų duomenų... Skaityti plačiau

Visi straipsniai