Type your search terms above and press return to see the search results.

E. komercijos tinklaraštis

6 principai, kurie padės pritraukti daugiau klientų

Kiekvienas verslininkas žino, jog į verslą reikia investuoti. Už pinigus nupirkti galima toli gražu ne viską, o ir jų leisti – nesinori. Tik ar verslo augimo palaikymui tikrai reikalingi milžiniški pinigai?

Jei atsižvelgsite į 6 apačioje pateiktus sėkmingo e-verslumo principus, neabejotinai pagerinsite savo prekės populiarumą ir pritrauksite naujų klientų be didelių investicijų.

1.Laikas – pinigai                                            

Visi visur skuba ir vis labiau vertina savo brangų laiką. Taigi net ir kelios papildomos sekundės laukiant, kol atsidarys internetinis puslapis, gali kainuoti potencialų klientą. Vartotojai daug mieliau renkasi tą paslaugų tiekėją, kurio informacijos pateikimas yra aiškus ir sklandus. Nors greitai informaciją generuojantis tinklapis reikalauja nemažai lėšų, tai vertinga investicija, kuri konversijų optimizavimą gali padidinti net iki 20 proc.

2. Pripažinimas – vertybė

Esamų klientų atsiliepimai yra vienas iš pagrindinių informacijos šaltinių apie Jūsų įmonės tiekiamas paslaugas. Nebijokite pasidalinti ne tik teigiamais, bet ir neutraliais įvertinimais, individualiomis klientų istorijomis. Nuoširdumas kelia pasitikėjimą, o tai svarbi emocinė vertė, kuri gali turėti daugiau reikšmės už vieną pozityvų atsiliepimą. Kitas ekonomiškas būdas, padėsiantis paskatinti pardavimus bei pripažinimą, – Jūsų atliktų darbų viešinimas svetainėje. Portfolio nuolat papildykite naujausiais ir geriausiais savo darbais. Verta paminėti, kad be viso to, itin svarbus ir vizualinis šios informacijos pateikimas.

3. Patirtis – pirmenybė

Vienas pagrindinių sėkmingo internetinio verslo aspektų – klientų lojalumas. Tam, kad naujas klientas taptų nuolatiniu, svarbiausia užtikrinti kiek įmanoma geresnę naujų klientų patirtį. Tam reikalingas ypatingas dėmesys. Norėdami klientams padėti geriau suprasti, kaip, pavyzdžiui, galima įsigyti prekę, galite pateikti specialų gidą. Tai puikus būdas parodyti rūpestį bei atsidavimą, kuris užtikrins gerą pirmą patirtį.

4. Pirmas įspūdis – svarbiausias

Titulinis puslapis yra lyg žemėlapis, kur kiekviena nuoroda gali vartotoją nuvesti link lobio arba…suklaidinti. Todėl itin svarbu, kad šis puslapis būtų tvarkingas tiek vizualiai, tiek turinio prasme. Neaiškiai pateiktų duomenų perteklius gaišina potencialaus pirkėjo laiką, o tai yra vienas iš didžiausių vartotojus atstumiančių aspektų.

5. Elektroninis paštas – reklama

El. pašto platformoje strategiškai taikoma reklama gali atnešti stebėtinai puikių rezultatų. Visų pirma, svarbu sukaupti didelę esamų ar potencialių klientų duomenų bazę. Niekas nenori kiekvieną dieną gauti vis po naują, visai neaktualų elektroninį laišką, todėl neskubėkite. Prieš siųsdami laiškus klientams, apgalvotai paskirstykite jų turinį: vienuose pateikite individualius pasiūlymus pirkėjus dominančioms prekėms, kituose – suteikite informaciją apie naujienas ir kitas prekes.

6. Socialiniai tinklai – naujos galimybės

Socialiniai tinklai atveria neribotas galimybes skleisti žinią apie savo paslaugas. Svarbu ne tik kurti kokybišką turinį, kuris gali būti įdomus esamiems ar potencialiems klientams, bet ir tai daryti reguliariai.

Nors šie patarimai ir gali pagelbėti Jūsų verslui, tiesa ta, kad slapto sėkmės recepto nėra. Kartu su šiais jau išbandytais metodais nepamirškite būti originalūs ir nebijokite priimti inovatyvių sprendimų.

Apie autorių:

Daugiau kaip 15 metų vadovauja Synergy Effect komandai kuriant įvairaus sudėtingumo E sprendimus verslui: El. verslas, El. komercija, verslo procesų valdymo sistemos CRM, ERP, tarptautinės el. prekybos sprendimai. Nuolat savo žinias gilina rinkodaros, pardavimų, projektų valdymo ir web, mobile technologijų srityse. Turi sukaupęs didelę patirtį dirbant tiek su labai stambiu verslu, tiek su starup'ais.

Tomas 

Vilmanas

, CEO, owner

Naujausi straipsniai

Jūsų interneto svetainės vartotojų elgsenos analizė: kodėl ji reikalinga ir kaip ją atlikti

Kai galvojate, kaip efektyviai parduoti prekę ar paslaugą, itin svarbu iš pat pradžių puikiai pažinti savo klientą. Taigi, visų pirma, Jums reikės išsiaiškinti, kokia yra Jūsų tikslinė auditorija: paaugliai, dirbančios mamos, darželinukai, žvejybos entuziastai, verslininkai ar kokios nors konkrečios profesijos... Skaityti plačiau

6 žingsniai, kurie padės įgyvendinti bet kokį projektą

Galutinis rezultatas – bet kokio projekto tikslas. Jei projekto planavimui, įgyvendinimui ir procesų stebėjimui skirsite pakankamai laiko, Jums tikrai pavyks visus darbus atlikti kokybiškai, numatytu laiku ir už iš anksto numatytas lėšas. Visai nesvarbu, kalbame apie naujos svetainės, klientų duomenų... Skaityti plačiau

Visi straipsniai