Type your search terms above and press return to see the search results.

E. komercijos tinklaraštis

6 žingsniai, kurie padės įgyvendinti bet kokį projektą

Galutinis rezultatas – bet kokio projekto tikslas. Jei projekto planavimui, įgyvendinimui ir procesų stebėjimui skirsite pakankamai laiko, Jums tikrai pavyks visus darbus atlikti kokybiškai, numatytu laiku ir už iš anksto numatytas lėšas.

Visai nesvarbu, kalbame apie naujos svetainės, klientų duomenų bazės sukūrimą ar apie verslo plėtros projektą. Esminiai reikalavimai išlieka tie patys. Norime su Jumis pasidalinti keliais esminiais projekto įgyvendinimo žingsniais, kurie padės sudėlioti visus taškus ant „I“.

  1. Projekto reikalavimų nusistatymas ir poreikių išsigryninimas

Projekto kokybę galima įvertinti tik tuomet, kai dar prieš jį pradedant aiškiai įvardijami ir išanalizuojami įmonės/kliento poreikiai ir įgyvendinimui keliami reikalavimai. Kai „pamatą paklosite“, galėsite pilnu tempu kibti į darbus, pasiskirstyti užduotis.

  1. Nustatykite konkrečių užduočių įgyvendinimo ir viso projekto datą

Jei jau išgryninote pagrindinę idėją ir pasiskirstėte užduotis, sudarykite projekto įgyvendinimo kalendorių. Jame apibrėžkite, kada ir kas turi atlikti konkrečius darbus. Prieigą prie darbų planų turi turėti visi, dalyvaujantys projekto rengime.

  1. Sekite projekto įgyvendinimo eigą

Visi puikiai žinome, kad kai kurie projektai įgyvendinami lengvai ir sutartu laiku, tuo tarpu su kitais, rodos, problema veja viena kitą. Prieš pradedant projekto įgyvendinimą, su komanda aptarkite, kaip spręsite kylančias kliūtis ir užtikrinsite projekto kokybę. Prireikus, koreguokite užduočių įgyvendinimo planą, perskirstykite užduotis.

  1. Įvertinkite galutinį projekto rezultatą

Pavyko įgyvendinti visas projekto pradžioje numatytas užduotis? Sveikiname! Surinkite visą informaciją, įvertinkite rezultatą ir gautas nuomones. Nepamirškite įvertinti ir iššūkių, problemų, su kuriomis teko susidurti bei pasirinktų sprendimo būdų. Galbūt įgyvendinant kitą projektą galėsite pasinaudoti sukaupta patirtimi.

Apie autorių:

Daugiau kaip 15 metų vadovauja Synergy Effect komandai kuriant įvairaus sudėtingumo E sprendimus verslui: El. verslas, El. komercija, verslo procesų valdymo sistemos CRM, ERP, tarptautinės el. prekybos sprendimai. Nuolat savo žinias gilina rinkodaros, pardavimų, projektų valdymo ir web, mobile technologijų srityse. Turi sukaupęs didelę patirtį dirbant tiek su labai stambiu verslu, tiek su starup'ais.

Tomas 

Vilmanas

, CEO, owner

Naujausi straipsniai

Jūsų interneto svetainės vartotojų elgsenos analizė: kodėl ji reikalinga ir kaip ją atlikti

Kai galvojate, kaip efektyviai parduoti prekę ar paslaugą, itin svarbu iš pat pradžių puikiai pažinti savo klientą. Taigi, visų pirma, Jums reikės išsiaiškinti, kokia yra Jūsų tikslinė auditorija: paaugliai, dirbančios mamos, darželinukai, žvejybos entuziastai, verslininkai ar kokios nors konkrečios profesijos... Skaityti plačiau

2018 metų internetinės rinkodaros tendencijos

Interneto rinkodara neatsiejama nuo nuolatos besikeičiančios aplinkos. Socialinių tinklų milžinai (ir ne tik) nuolat rūpinasi savo platformų atnaujinimu, todėl visiems, dirbantiems internetinės rinkodaros srityje, ypatingai svarbu žengti koja kojon su naujovėmis. Norite išlaikyti rinkos lyderio poziciją ar tik pradedate internetinės... Skaityti plačiau

Visi straipsniai