Type your search terms above and press return to see the search results.

E. komercijos tinklaraštis

Visi įrašai kategorijoje “Rinkodara

Jūsų interneto svetainės vartotojų elgsenos analizė: kodėl ji reikalinga ir kaip ją atlikti

Kai galvojate, kaip efektyviai parduoti prekę ar paslaugą, itin svarbu iš pat pradžių puikiai pažinti savo klientą. Taigi, visų pirma, Jums reikės išsiaiškinti, kokia yra Jūsų tikslinė auditorija: paaugliai, dirbančios mamos, darželinukai, žvejybos entuziastai, verslininkai ar kokios nors konkrečios profesijos... Skaityti plačiau

6 žingsniai, kurie padės įgyvendinti bet kokį projektą

Galutinis rezultatas – bet kokio projekto tikslas. Jei projekto planavimui, įgyvendinimui ir procesų stebėjimui skirsite pakankamai laiko, Jums tikrai pavyks visus darbus atlikti kokybiškai, numatytu laiku ir už iš anksto numatytas lėšas. Visai nesvarbu, kalbame apie naujos svetainės, klientų duomenų... Skaityti plačiau

6 principai, kurie padės pritraukti daugiau klientų

Kiekvienas verslininkas žino, jog į verslą reikia investuoti. Už pinigus nupirkti galima toli gražu ne viską, o ir jų leisti – nesinori. Tik ar verslo augimo palaikymui tikrai reikalingi milžiniški pinigai? Jei atsižvelgsite į 6 apačioje pateiktus sėkmingo e-verslumo principus, neabejotinai... Skaityti plačiau

Efektyvus projektų vystymas: 6 esminiai žingsniai

Efektyvi komunikacija – gyvybiškai svarbi bet kokio sėkmingo projekto dalis. Reguliarus bendravimas padeda klientui ir užsakovui priimti reikiamus sprendimus, išgryninti bendrą projekto viziją. Nepaisant to, kad pastovūs susitikimai, virtualus bendravimas gali pareikalauti nemažai abiejų pusių laiko, vardan sėkmingo projekto įgyvendinimo... Skaityti plačiau