Type your search terms above and press return to see the search results.

E. komercijos tinklaraštis

Trumpalaikių reklamos kampanijų poveikis

Pakartotinė rinkodara – tai būdas ne tik ištransliuoti žinutę lankytojams, bet ir skatinti juos grįžti atgal. Pakartotinė rinkodara padės internautams Jus rasti vien suvedus raktinius žodžius, kuriuos Jūs susiejote su savo teikiamomis paslaugomis ar prekėmis. Tinkamai parinkti raktažodžiai – Jūsų verslo sėkmės garantas. Tokia rinkodara už itin konkurencingą kainą leidžia Jus rasti klientams bet kuriame pasaulio kampelyje.

Pakartotinė rinkodara tradiciškai skirstoma į:

  • svetaines ir skelbimus,
  • paieškos sistemas,
  • elektroninį paštą.

 

Skelbimai

Skelbimai – puiki priemonė, padedanti didinti prekės ženklo žinomumą. Tai gerai žinoma viena iš senesnių skaitmeninės rinkodaros formų, kilusi iš reklaminių skydelių. Pirmoji tokios formos reklama buvo tik vaizdo ir žodžių kombinacija. Tačiau ji sparčiai tobulėjo ir šiandien jau galima naudotis „Flash & HTML5“ animacija.

Norint, kad reklaminiai skydeliai atneštų laukiamą grąžą, reikia:

  • nustatyti geriausią svetainės vietą, įvertinti funkcijas ir galimybes, kurias siūlo svetainės administratorius;
  • žinoti, kad kartais reklaminės erdvės pirkimas gali būti varginantis; to išvengti padės „Google“ vaizdinės reklamos paslauga, kuri padės ne tik racionaliai suplanuoti šį procesą, bet ir administruoti skelbimus per „Google AdWords“ paskyrą.

Geriausių rezultatų pasieksite analizuodami klientų srautą pagal tai, kokiuose puslapiuose jie anksčiau lankėsi. Šis reklamos būdas padeda išsiaiškinti tik tų klientų, kurie jau domėjosi Jūsų arba panašia siūloma paslauga (preke), poreikius. Kita vertus, vartotojų segmentavimas padės padidinti reklamai skirtų investicijų grąžą.

Vaizdiniai skelbimai

Jei su klientais Jus sieja bendra istorija, esate daug pranašesni už konkurentus. Jūs lyg gaunate antrą šansą klientus įtikinti rinktis Jūsų siūlomą prekės ženklą. Nors skelbimų ir kitų rinkodaros formų įvairovė didelė, puikūs sprendimai bus:

  • nukreipti reklamą į klientus, kurie dėl kokių nors priežasčių nebaigė pildyti pirkimo formos; jiems siūlomos reklaminės antraštės su premijomis ir paskatinimais gali padėti jiems pereiti iš potencialių klientų į esamų gretas.
  • nukreipti reklamą į tuos vartotojus, kurie apsilanko Jūsų siūlomų prekių kategorijos puslapiuose, ir jiems pristatyti tik vienos – juos dominančios – kategorijos produktus;
  • orientuotis į klientus, kurių elgesys priklauso nuo sezono arba jie patys turi tam tikrų jau susiformavusių pirkimo įpročių; tai puiki galimybė orientuotis į esamus klientus ir paskatinti juos pirkti pakartotinai, sudominti draugus ir kolegas;
  • išskirti tikslinę naujų klientų kategoriją, atrenkant naujausius klientus ir jiems siunčiant reklamą.

Geriausia vaizdinės pakartotinės rinkodaros praktika

  • Nustatomas vartotojams geriausias laikas, kuriuo jie dažniausiai domisi Jūsų prekėmis.
  • Jokio įkyrumo! Iš anksto suplanuokite, koks bus reklamos dažnis, ir jo nedidinkite. Taip ne tik išvengsite rizikos prarasti klientus dėl nuolatinio jų atakavimo, bet ir tinkamai valdysite reklamos išlaidas.
  • Geriau anksčiau nei per vėlai. Sukurkite pakartotinės rinkodaros planą jau dabar, net jei neketinate jo tuojau pat įgyvendinti.
  • Testai, analizė, optimizavimas. Laikui bėgant vartotojų elgesys keičiasi, todėl privalu periodiškai peržiūrėti rinkodaros strategiją.

 

Rinkodara elektroniniu paštu

Viena iš efektyviausių rinkodaros formų – elektroniniai laiškai, kurie periodiškai pasiekia kliento pašto dėžutę. Laiškai arba laiškų serijos, automatiškai nepertraukiamai siunčiami neribotą laiką, – itin mažai investicijų reikalaujanti rinkodaros forma, kurios atsiperkamumas milžiniškas. Tik 8 proc. elektroninių parduotuvių pirkėjų grįžta pas pardavėją, jei šis nedaro nieko. Tačiau jei elektroninė parduotuvė siunčia klientams elektroninius laiškus, grįžusiųjų skaičius išauga iki 26 proc.

Elektroninis paštas yra gerokai daugiau nei vien pakartotinė rinkodora, nors ji ir leidžia Jums palaikyti tiesioginį ryšį su klientu jam patogiausiu metu – kai jis tikrinasi pašto dėžutę. Sėkmingai parengta tokia rinkodaros strategija – gyvybiškai svarbi bet kokios rinkodaros dalis.

Kelios taisyklės, kurios padės sukurti didelę pridėtinę vertę klientams ir parengti efektyvią elektroninio pašto strategiją

  • Nusistatykite tikslą.

Svarbiausia – iškelti tinkamą tikslą. Būtina žinoti, ar Jūsų kampanijos tikslas – pritraukti naujų klientų, ilginti pašto adresų sąrašą, didinti informuotumą.

  • Išsiaiškinkite, kokią žinutę norite išsiųsti klientui.

Tikslingai ir efektyviai panaudokite Jūsų auditorijai aktualius pranešimus. Nesiųskite masinių laiškų apie nieką, nes jie iškart atsiduria šiukšlių aplanke.

 

Reklama turinyje (native advertising) yra JAV itin paplitęs būdas skatinti ilgalaikius pardavimus, kurio skaitytojai gali net neatpažinti kaip reklamos. Tokią reklamos formą geriausia naudoti kartu su kitais metodais. Ji dažnai naudojama su socialine žiniasklaida, mokama reklama, el. pašto rinkodara.

Tai iš bendro srauto neišsiskiriantis ir Jūsų įmonę identifikuoti padedantis simbolis. Dažniausiai naudojamas logotipas ar projekto skiriamasis ženklas.

Veikia panašiai, kaip profesionaliose viešųjų ryšių akcijose vartotojams pateikiamas įdomus turinys, iš jų nieko neprašoma pirkti. Taip jie vedžiojami už nosies, kol ima ir ką nors nusiperka.

Lengviausia tokią reklamą panaudoti su aktyviomis nuorodomis. Tačiau nepersistenkime – viename tekste turėtų būtų ne daugiau nei vienas Jūsų logotipas.

Ir visgi pirmenybė teikiama įdomiam turiniui. Paveiki reklama turinyje yra tokia reklama, kuri susijusi su pateiktu turiniu. Tekstas turi būti itin lengvai skaitomas, sudominti auditoriją. Svarbu vengti dviprasmybių, kurios galėtų suklaidinti vartotojus, siekti apginti jų interesus ir taip prikaustyti jų dėmesį.

Reklama turinyje

Reklama turinyje naudojama prekės ženklo žinomumui didinti, o ne vartotojų įtikinėjimams pirkti. Tegul vartotojas žino, kad Jūs esate jo pusėje ir turite ką jam pasiūlyti, o prireikus jis tikrai į Jus kreipsis. Užtenka kelių sekundžių, kad žmogaus pasąmonė įsimintų Jūsų įmonės logotipą ir jį susietų su Jūsų siūloma paslauga. Taigi iš esmės šios reklamos formos paskirtis – ne ieškoti greitų pardavimų, o didinti potencialių pirkėjų skaičių.

Tačiau dėl reklamos turinyje vis kyla klausimų ir abejonių. Ar tikrai klientas pastebės reklamą? Ar ateis iki Jūsų verslo svetainės? Specialistai tikina, kad reklama turinyje sukuria didelę pridėtinę vertę: klientai rečiau lankosi svetainėje, o Jūsų logotipas pateikiamas kaip patrauklaus ir interaktyvaus reklamos erdvės elementas.

Reikia pagalbos? Kreipkitės į „Synergy Effect“ profesionalus ir gaukite nemokamą konsultaciją!

Apie autorių:

Daugiau kaip 15 metų vadovauja Synergy Effect komandai kuriant įvairaus sudėtingumo E sprendimus verslui: El. verslas, El. komercija, verslo procesų valdymo sistemos CRM, ERP, tarptautinės el. prekybos sprendimai. Nuolat savo žinias gilina rinkodaros, pardavimų, projektų valdymo ir web, mobile technologijų srityse. Turi sukaupęs didelę patirtį dirbant tiek su labai stambiu verslu, tiek su starup'ais.

Tomas 

Vilmanas

, CEO, owner

Naujausi straipsniai

Jūsų interneto svetainės vartotojų elgsenos analizė: kodėl ji reikalinga ir kaip ją atlikti

Kai galvojate, kaip efektyviai parduoti prekę ar paslaugą, itin svarbu iš pat pradžių puikiai pažinti savo klientą. Taigi, visų pirma, Jums reikės išsiaiškinti, kokia yra Jūsų tikslinė auditorija: paaugliai, dirbančios mamos, darželinukai, žvejybos entuziastai, verslininkai ar kokios nors konkrečios profesijos... Skaityti plačiau

6 žingsniai, kurie padės įgyvendinti bet kokį projektą

Galutinis rezultatas – bet kokio projekto tikslas. Jei projekto planavimui, įgyvendinimui ir procesų stebėjimui skirsite pakankamai laiko, Jums tikrai pavyks visus darbus atlikti kokybiškai, numatytu laiku ir už iš anksto numatytas lėšas. Visai nesvarbu, kalbame apie naujos svetainės, klientų duomenų... Skaityti plačiau

Visi straipsniai