Type your search terms above and press return to see the search results.

E. komercijos tinklaraštis

Visi įrašai pažymėti “Rinkodaros strategija

11 svarbiausių elementų B2B elektroninės prekybos platformoms

Atnaujinate savo svetainės dizainą? O galbūt tik pradedate B2B (angl. verslas verslui, didmeninė prekyba) veiklą skaitmeninėje erdvėje? Viskas nėra taip paprasta, kaip gali pasirodyti iš pradžių. Tikslinę auditoriją pasieksite, jei žinosite svarbiausius, bet dažnai problemų sukeliančius e-komercijos svetainių elementus. Paini... Skaityti plačiau

Trumpalaikių reklamos kampanijų poveikis

Pakartotinė rinkodara – tai būdas ne tik ištransliuoti žinutę lankytojams, bet ir skatinti juos grįžti atgal. Pakartotinė rinkodara padės internautams Jus rasti vien suvedus raktinius žodžius, kuriuos Jūs susiejote su savo teikiamomis paslaugomis ar prekėmis. Skaityti plačiau

5 būdai, kurie padidins svetainės konversijos rodiklius

Norite sukurti interneto puslapį, kuris padidintų Jūsų įmonės žinomumą ir padėtų parduoti prekes ar paslaugas? Stebėkite konversijos rodiklius. Konversija vadinamas lankytojų, atlikusių svetainėje tikslinį veiksmą, pavyzdžiui, paspaudusių Jūsų skelbimą ar nusipirkusių parduodamą produktą, procentas. Pagrindinis Jūsų tikslas – svetainės lankytojų... Skaityti plačiau